Dane firmy:
FilGood Szymon Filarski
ul. Jarosława Dąbrowskiego 42B/18
14-200 Iława
NIP: 7441690167
REGON: 368576640
Tel.: +48 536 009 365
@: sklep@naczas.com.pl

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez FilGood Szymon Filarski, 14-200 Iława, ul. J. Dąbrowskiego 42B/18, NIP: 7441690167, REGON: 368576640, e-mail: sklep@naczas.com.pl, tel.: +48 536 009 365 za pośrednictwem sklepu internetowego naczas.com.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”, “Sprzedawcą” lub “Administratorem”) oraz określa zasady i warunki świadczenia usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.

1. Definicje

  1. Administrator – zwany także Sprzedawcą.
  2. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  3. Dostawa – czynność polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, towaru określonego w zamówieniu.
  4. Dostawca – podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania dostawy towarów:

4.1. Inpost Sp. z o.o.

  5. Klient – podmiot, na rzecz którego mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
  6. Przedsiębiorca – osoba prowadząca działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawne związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Sprzedawca – FilGood Szymon Filarski, 14-200 Iława, ul. J. Dąbrowskiego 42B/18, NIP: 7441690167, będący jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.
  8. Towar – produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem sklepu internetowego, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
  9. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  10. Umowa – umowa sprzedaży zawarta na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
  11. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  12. Hurtownia – podmiot współpracujący ze Sprzedawcą w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Podmiot udostępnia Sprzedawcy stany magazynowe odzwierciedlające rzeczywistą ilość Towaru dostępną w magazynie oraz wszelkie materiały marketingowe Towarów niezbędne do dalszej odsprzedaży, tj. szczegółowe dane Towaru oraz ich zdjęcia.

2. Model biznesowy.
 1. Sklep działa głównie w oparciu o metodę dropshippingu. Oznacza to, że Towary prezentowane w sklepie są dostarczane bezpośrednio z Hurtowni do Klienta, bez konieczności przechowywania ich fizycznie we własnym magazynie. 

 

3. Postanowienia ogólne

  1. Wszelkie prawa do sklepu internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, strony sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na stronie (za wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.

4. Korzystanie ze sklepu internetowego

  1. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze sklepu internetowego było możliwe dla użytkowników z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu, to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 39 lub FireFox 34 lub Opera 26 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.
  2. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w celu korzystania z usług dostępnych na stronie sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
  3. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta sklepu, jego strony lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
  4. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W tym programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu hasła do konta czy innych danych wrażliwych.
  5. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji sklepu w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.

5. Rejestracja

  1. W celu utworzenia konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej rejestracji.
  2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w sklepie internetowym.
  3. W celu rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na stronie sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas rejestracji Klient ustala indywidualne hasło.
  4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
  5. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym, potwierdzenie rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi „prowadzenie konta Klienta”, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas rejestracji danych.

6. Zamówienia

  1. Informacje zawarte na stronie sklepu stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  2. Klient może składać zamówienia w sklepie za pośrednictwem jego strony przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  3. Klient składający zamówienie za pośrednictwem strony sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia „DODAJ DO KOSZYKA” pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na stronie sklepu przycisk „Kupuję i płacę”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
  4. W chwili złożenia zamówienia, pomiędzy Sprzedawcą a Klientem dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
  5. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia stanowiące jednocześnie zawarcie Umowy sprzedaży.

7. Płatności

  1. Ceny na stronie sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
  2. Składając zamówienie w sklepie, Klient może dokonać zapłaty za zamówiony towar:

2.1. Przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy, tj.: PKO BP S.A. 49 1020 3583 0000 3002 0072 8279  (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
2.2. Za pośrednictwem metod płatności elektronicznych udostępnianych przez platformę Przelewy24
2.3. Za pośrednictwem metod płatności elektronicznych udostępnianych przez platformę PayU S.A..

3. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta.
4. W wypadku upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

8. Dostawa

  1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Polski korzystając z usług oferowanych przez firmę kurierską InPost Sp. z o.o.
  2. Sprzedawca nie realizuje Dostaw poza granice terytorium Polski.
  3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
  4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia liczony jest w dniach roboczych i wynosi: 1-2 dni / 24-48 godzin.
  5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na stronie sklepu liczony jest w dniach roboczych.
  6. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy i bezpośrednio z Hurtowni, z którymi współpracuje Sprzedawca w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia wynikającego z zawartej Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na adres wskazany w formularzu zamówienia.
  7. Dane osobowe Klienta, takie jak adres, numer telefonu, adres e-mail, przekazywane są do Hurtowni jedynie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia wynikającego z zawartej Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą. 
  8. W dniu wysłania Towaru do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
  9. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
  10. Do zamówienia będącego przedmiotem Dostawy Sprzedawca wysyła paragon albo fakturę VAT, obejmującą dostarczane Towary na wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia adres mailowy.
  11. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do sklepu przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt ponownej Dostawy.
  12. Klient powinien sprawdzić stan paczki w momencie odbioru od kuriera. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne w transporcie, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie kontakt pod wskazany numer telefonu +48 536 009 365. Natomiast po opłaceniu kwoty pobrania czy pokwitowaniu odbioru paczki istnieje także możliwość otwarcia paczki, ale  w obecności kuriera, a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności należy zwrócić się do kuriera z żądaniem sporządzenia protokołu szkody i jednocześnie koniecznie zachować taki dokument dla Sprzedawcy. W takim przypadku również wskazany jest telefoniczny kontakt z nami pod numerem: +48 536 009 365.

9. Rękojmia i reklamacje

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

2.1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia;
2.2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy na swój koszt.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem dwóch lat. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem będącym przedmiotem sprzedaży lub realizacją Umowy sprzedaży Klient może kierować w formie pisemnej pocztą tradycyjną na adres Sprzedawcy: FilGood Szymon Filarski, ul. J. Dąbrowskiego 42B/18, 14-200 Iława lub na adres poczty elektronicznej: sklep@naczas.com.pl.
6. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres mail do kontaktu: sklep@naczas.com.pl.  W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

ISTOTNE INFORMACJE:
1. REKLAMACJA NA TOWAR OBOWIĄZUJE PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY OD MOMENTU ZAKUPU;
2. KOSZT PRZESYŁKI POKRYWA KLIENT;
3. KLIENT DECYDUJE O FORMIE DOSTARCZENIA PRZESYŁKI Z TOWAREM NA ADRES SPRZEDAWCY: 
Dane firmy:
FilGood Szymon Filarski
ul. Jarosława Dąbrowskiego 42B/18
14-200 Iława
NIP: 7441690167
REGON: 368576640
Tel.: +48 536 009 365
@: sklep@naczas.com.pl

10. Odstąpienie od Umowy sprzedaży

  1. Klient ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy.
  3. Odstępując od Umowy należy poinformować o tym Sprzedawcę poprzez pismo wysłane pocztą tradycyjną na adres: FilGood Szymon Filarski, ul. J. Dąbrowskiego 42B/18, 14-200 Iława lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@naczas.com.pl, w wiadomości podaj numer Twojego zamówienia.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Klient może wygenerować kod zwrotu na stronie: https://szybkiezwroty.pl/pl/NaCzas, następnie umieszcza kod na przesyłce i nadaje w dowolnym Paczkomacie InPost. Klient w każdej chwili może zwrócić się z prośbą o wygenerowanie kodu zwrotu do Sprzedawcy.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, nie później niż 7 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego przesyłki zwrotnej.
  7. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takiego samego sposobów płatności, jaki został wybrany przez Klienta w pierwotnej transakcji, tj. przelew tradycyjny na konto Kupującego lub za pośrednictwem platform płatniczych: Przelewy24 lub PayU S.A.
  8. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny, niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów.
  9. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania przedmiotu, którego dotyczy odstąpienie od Umowy sprzedaży.
  10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

ISTOTNE INFORMACJE:
1. CZAS NA ZWROT: 14 DNI OD OTRZYMANIA ZAMÓWIENIA;
2. KOD ZWROTU WYGENERUJESZ NA STRONIE: https://szybkiezwroty.pl/pl/NaCzas LUB PROSISZ O TO NAS;
3. BEZPROBLEMOWE I SZYBKIE NADANIE ZWROTU W DOWOLNYM PACZKOMACIE INPOST;
4. KOSZT ZWROTU TOWARU POKRYWA SPRZEDAJĄCY.

11. Usługi nieodpłatne

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne: Formularz kontaktowy; Newsletter; Prowadzenie konta klienta; Zamieszczanie opinii.
  2. Usługi nieodpłatne świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  3. Formularz kontaktowy polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na stronie sklepu wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z tej usługi możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
  4. Newsletter, to usługa, z której może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na stronie sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
  5. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji. Każdy Newsletter kierowany do danych Klientów zawiera, w szczególności: informację o nadawcy, wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newsletter’a przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi lub za pośrednictwem aktywacji odpowiedniego pola w swoim Koncie na stronie sklepu.
  6. Prowadzenie konta Klienta możliwe jest po dokonaniu rejestracji i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach strony sklepu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje danych, które podał podczas rejestracji, jak też śledzenia stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych. Klient, który dokonał rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia swojego konta, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania jego usunięcia, może ono zostać usunięte do 20 dni od zgłoszenia żądania.
  7. Zamieszczanie opinii polega na umożliwieniu przez Sprzedawcę, Klientom posiadającym konto na stronie sklepu,  publikacji indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi Klienta dotyczących w szczególności Towarów.
  8. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa – w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń strony sklepu lub innymi działaniami hakerskimi. Zablokowanie dostępu do konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.

12. Zobowiązania Klienta

  1. Zamieszczając treści oraz udostępniając je Klient dokonuje dobrowolnego ich rozpowszechniania. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów Sprzedawcy i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. Sprzedawca nie jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.
  2. Klient oświadcza, że:

2.1. jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio – utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści;
2.2. umieszczenie oraz udostępnienie w ramach usług, o których mowa w §10 Regulaminu, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotyczących osób trzecich nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób, których one dotyczą;
2.3. wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Klientów oraz Sprzedawcę, jak również upoważnia Sprzedawcę do ich wykorzystania nieodpłatnie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu;
2.4. wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

3. Klient nie jest uprawniony do:

3.1. zamieszczania w ramach korzystania z usług, o których mowa w §10 Regulaminu, danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej;
3.2. zamieszczania w ramach korzystania z usług, o których mowa w §10 Regulaminu, treści o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym.

4. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów treści, które mogłyby w szczególności:

4.1. zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
4.2. naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
4.3. posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe);
4.4. pozostawać w sprzeczności z interesem Sprzedawcy;
4.5. naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.

5. W przypadku otrzymania powiadomienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Klientów w ramach korzystania przez nich z usług, w szczególności w odniesieniu do treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów, stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Sprzedawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych treści.
6. Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Sprzedawcę umieszczonych przez niego treści w ramach strony sklepu.

13. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca, którego dane identyfikacyjne i kontaktowe, które pierwszorazowo określa się w §1 niniejszego Regulaminu pod hasłem „Sprzedawca”. 
  2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO) i innymi powszechnie obowiązującymi przepisami.
  3. Dane pozyskane przez Administratora w trakcie składania zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży przetwarzane są w związku z:

3.1. koniecznością realizacji umów zawartych przez Państwa z Administratorem, jak również podjętymi działaniami przed zawarciem powołanych umów na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
3.2. koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).

4. W przypadku rozpoczęcia subskrypcji newslettera dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych w związku z wysyłaniem informacji handlowej w postaci newslettera (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
5. Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora w celu zabezpieczenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej wymagane do złożenia zamówienia, zawarcia umowy sprzedaży i jej prawidłowej realizacji.
7. Dane osobowe Klienta mogą być przekazane, w zależności od wybranego sposobu dostawy zamówienia i sposobu zapłaty, wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora w celu realizacji dostawy, podmiotowi obsługującemu płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą, podmiotom świadczącym usługi hostingowe, podmiotom z branży informatycznej utrzymującym sklep internetowy oraz Hurtowniom, z którymi współpracuje Sprzedawca.
8. Dane osobowe są przechowywane przez okres obowiązywania umowy (subskrypcja newslettera) oraz przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy; posprzedażowej obsługi Klienta (rozpatrywanie reklamacji) czy wywiązania się z obowiązku prawnego nałożonego na Administratora (wynikającego np. z przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych).
9. Dane osobowe przetwarzane do celów marketingowych i innych celów niż wymienione powyżej przetwarzane będą do chwili cofnięcia uprzednio wyrażonej zgody na ich przetwarzanie.
10. W przypadku, gdyby Administrator planował dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem ma obowiązek poinformować Klienta oraz udzielić wszelkich niezbędnych informacji.
11. Klientowi przysługuje prawo do żądania od Administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przeniesienia. Klientowi przysługuje także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
12. Informacja dotycząca zobowiązania Administratora do ochrony danych Kupujących zgromadzonych podczas dokonywania zakupów w Sklepie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i ochrony danych opisane są szczegółowo w Polityce Prywatności (6.Ochrona Danych Osobowych).

14. Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy sprzedaży.
  2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili przez Klienta.
  3. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów jest prawo polskie.
  4. Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
  5. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.
  7. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca ma obowiązek poinformować Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o jego zmianie za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną, zawierającej odnośnik do zmienionego tekstu.
  8. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę oraz nie może dokonywać nowych zamówień w sklepie internetowym.
  9. Regulamin wchodzi w życie z dniem daty jego publikacji.