Dane firmy:
FilGood Szymon Filarski
ul. Jarosława Dąbrowskiego 42B/18
14-200 Iława
NIP: 7441690167
REGON: 368576640
Tel.: +48 536 009 365
@: sklep@naczas.com.pl

ISTOTNE INFORMACJE:

1. CZAS NA ZWROT: 14 DNI OD OTRZYMANIA ZAMÓWIENIA
2. FORMULARZ ZWROTU ZNAJDZIESZ  >>>TUTAJ<<<
3. KOD ZWROTU GENERUJESZ NA STRONIE: https://szybkiezwroty.pl/pl/NaCzas
4. BEZPROBLEMOWE NADANIE ZWROTU W DOWOLNYM PACZKOMACIE INPOST
5. KOSZT ZWROTU TOWARU POKRYWA SPRZEDAJĄCY

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy, poinformuj nas o tym za pośrednictwem wiadomości e-mail, w przesyłce umieść dowód zakupu otrzymany drogą elektroniczną i formularz zwrotu towaru, odpowiednio zabezpiecz towar. Towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. 

WAŻNE
Szanujemy Twój czas i cenimy wygodę, dlatego nasz sklep został połączony z usługą „szybkie zwroty” od InPost. Chcąc zwrócić towar, jedyne co musisz zrobić, to wypełnić formularz na stronie: https://szybkiezwroty.pl/pl/NaCzas. Wszelkie koszty związane z odstąpieniem od Umowy pokrywamy my.


Warunki odstąpienia od umowy sprzedaży

  1. Klient ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy.
  3. Odstępując od Umowy należy wypełnić formularz zwrotu towaru i wraz z odpowiednio zabezpieczonym towarem odesłać na adres: FilGood Szymon Filarski, ul. J. Dąbrowskiego 42B/18, 14-200 Iława za pośrednictwem usługi „szybkich zwrotów InPost” dostępnych pod adresem: https://szybkiezwroty.pl/pl/NaCzas.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Kupujący generuje kod zwrotu na stronie: https://szybkiezwroty.pl/pl/NaCzas, następnie umieszcza kod na przesyłce i nadaje w dowolnym Paczkomacie InPost.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru, nie później niż 7 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego przesyłki zwrotnej.
  7. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takiego samego sposobów płatności, jaki został wybrany przez Klienta w pierwotnej transakcji, tj. przelew tradycyjny na konto Kupującego lub za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24 lub PayU.
  8. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny, niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Klienta dodatkowych kosztów.
  9. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania przedmiotu, którego dotyczy odstąpienie od Umowy sprzedaży.
  10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.